2014 m. vasario 5 d., trečiadienis


Mieli anykštėnai,
Pirmiausiai, laba diena mano tinklaraščio skaitytojams. Iš anksto atsiprašau tų reikliųjų skaitytojų, kurie tikisi mano tinklaraštyje rasti tik sausus faktus. Aš esu ne tik oficialus Anykščių rajono savivaldybės meras, bet kartu ir pilietis, toks pats žmogus kaip ir visi, su savais trūkumais ir savais pranašumais, su emocijomis ir gyvenimiška patirtimi, todėl mano požiūris kartais nesutampa ne tik su šalies valdančiųjų partijų politika, kartais man nepatinka ir tai, ką daro opozicija, žiniasklaida. Nors laiko mero darbotvarkėse išties visada trūksta, tačiau tinklaraščio pagalba norėčiau išsakyti mintis, kurių kartais žiniasklaidos priemonės nespausdina ar už kurias kartais paprašo susimokėti. Kartu norėčiau, kad mano mintys nebūtų balsas tyruose, norėčiau sulaukti oponentų klausimų, diskusijų, pasiūlymų. Juk Anykščių kraštas ne mero, ne valdančiosios daugumos. Anykščiai – visų mūsų, visų 27 000 mūsų rajone gyvenančių piliečių, tūkstančių pasaulio anykštėnų. Todėl visada taip norisi ne tik nepamatuotos kritikos, patyčių iš savo mylimo miesto, norisi pagalbos darbuose, idėjų. To ir siekiu šiuo tinklaraščiu.

1 komentaras:

  1. Malonu matyti,kd lenkiame Trakus -http://lzinios.lt/lzinios/Gimtasis-krastas/trakuose-ieskos-mineralinio-vandens-saltiniu/72293

    AtsakytiPanaikinti